۴ گوشی برتر هوآوی در بازار
۴ گوشی برتر هوآوی در بازار
شنبه 26 ارديبهشت 1394 ساعت 1:42 قبل از ظهر | بازدید : 767 | نویسنده : ایلیا کامی | ( نظرات )

 

Huawei Honor 6 Plus

 

 

این گوشی که در ماه می ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد همانطور که از نامش نیز پیداست، با اضافه شدن Plusبه آخر اسمش نشان از یک گوشی پیشرفته تر، نسبت به پرچمدار قبلی سری Honor هوآوی، یعنی Honor 6 داشت. ابعاد نمایشگر این گوشی نسبت به نسل قبلی بزرگتر شده است اما آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است، قرار گرفتن دو دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی است. استفاده از دو دوربین در پشت گوشی برای اضافه کردن زرق و برق و امکانات غیر مفید نیست بلکه هوآوی با این کار به کاربر اجازه می دهد پس از عکاسی میدان فوکوس عکس خود را تغییر دهد. در نتیجه عکس های شما از عمق بیشتری برخوردار می شوند و سوژه های شما در عکس ها ظاهر بهتری پیدا خواهند کرد.

 

 

این گوشی ۵.۵ اینچی، از نمایشگری با رزولوشن 1080p، پردازنده ۸ هسته ای Kirin 925 که ساخت هوآوی است، سه گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقا و سه دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و عقب گوشی برخوردار است.

 

Huawei P8

این گوشی که در ماه می ۲۰۱۵ در ادامه گوشی های سری اسند هواوی راهی بازار شد بدنه ای تمام فلزی را به خود اختصاص داده است و ظاهری بسیار زیبا دارد. اسند P8 بسیار باریک و سبک است و نه تنها کیفیت ساخت بالایی دارد بلکه مشخصاتی بالا که شایسته یک پرچمدار است را در خود جای داده است. صفحه نمایش این گوشی ۵.۲ اینچی است و رزولوشن تمام HD دارد.

 

 

این گوشی همچنین از دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی تصویر (OIS) که از سنسور RGBWجدید سونی برای بهبود کانتراست برخوردار شده است، استفاده می کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده ۸ هسته ای Kirin 930 ساخت هواوی، سه گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا و باتری ۲۶۸۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

اگرچه P8 از برخی از مشکلات نرم افزاری رنج می برد اما هنوز هم باید گفت که بهترین گوشی هوآوی است که در حال حاضر می توانید خریداری کنید. رابط کاربری گوشی، EMU 3.1، از سرعت خوبی برخوردار است و پوسته های متفاوتی برای سلیقه های مختلف کاربران فراهم کرده است. اگر مشکلات نرم افزاری این گوشی حل شود، P8 هوآوی را می توان یکی از بهترین گوشی های متوسط رو به بالا در بازار گوشی های اندرویدی به شمار آورد.

 

Huawei Honor 6

این گوشی در ژوئن ۲۰۱۴ روانه بازار شد و آغاز کننده برند آنر (Honor) هواوی بود. در این گوشی هیچ نشانی از نام هوآوی بر روی بدنه دیده نمی شود. در واقع سری آنر به عنوان برندی مجزا برای اروپا عرضه شده اند و بدون قرارداد با اپراتورهای مخابراتی و با قیمتی کمتر مستقیما به کاربران فروخته می شود.

 

 

این گوشی را می توان حاصل ترکیب دو گوشی محبوب هوآوی یعنی Ascend Mate و Ascend P7 دانست. این گوشی ظاهری همچون P7 دارد و از روکش شیشه ای بر روی بدنه خود بهره می برد ولی مشخصات آن بسیار به Ascend Mate شبیه است. Honor 6 ابتدا رابط کاربری EMUI 2.3 را بر روی خود داشت اما اکنون به نسخه ۳ این رابط کاربری آپدیت شده است. برخی از مشکلات نرم افزاری گزارش شده برای این گوشی با ارتقا رابط کاربری و آزاد شدن بیشتر حافظه رم در این گوشی، برطرف شد.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن تمام HD و از نوع IPS، پردازنده ۸ هسته ای، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و همچنین پشتیبانی از شبکه 4G اشاره کرد.

 

Ascend Mate 7

گوشی های سری Mate هوآوی برای جلب رضایت کاربرانی که گوشی های بزرگتر را می پسندند، ساخته شده است. گوشی های سری Mate صفحه نمایش هایی ۶ اینچی دارند و طبیعتا مورد پسند هر کاربری واقع نمی شوند. آخرین گوشی تولید شده از این سری، Ascend Mate 7 را می توان بهترین گوشی هوآوی در ۲۰۱۴ دانست.

 

 

ویژگی های سخت افزاری این گوشی با داشتن پردازنده ۸ هسته ای، دو گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش تمام HD، بدنه آلومینیومی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری بزرگ و همچنین اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی، بسیار قابل تحسین است. نسبت ابعاد گوشی به نمایشگر بسیار بالا است و همین امر باعث می شود گوشی کوچکتر از ۶ اینچ به نظر بیاید.

ممکن است رابط کاربری EMUI 3.0 که در این گوشی به کار رفته  مورد علاقه همه کاربران واقع نشود اما آن را می توان قدمی رو به جلو برای هوآوی در زمینه کارایی و طراحی دانست.

 

منبع: www.gsm.ir




|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست








می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
v0201
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 96
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 45
:: بازدید هفته : 143
:: بازدید ماه : 123
:: بازدید سال : 1728
:: بازدید کلی : 41047